اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کسب رتبه نخست کشوری کانون پرورش فکری همدان در جشنواره ادب

کارشناس ادبی و دو عضو کارگاه داستان‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان همدان در یازدهمین جشنواره سراسری داستان کوتاه ادب کشور افتخارآفرینی کردند.

کسب رتبه نخست کشوری کانون پرورش فکری همدان در جشنواره ادب

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، معصومه کریمی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یازدهمین جشنواره سراسری داستان کوتاه ادب (جشنواره ادبیات داستانی بسیج) رتبه نخست کشوری و استانی را کسب کرد.

کریمی که با داستان "ماهی‌ها زمزمه می‌کنند" با موضوع دفاع مقدس در این جشنواره شرکت کرده بود در خصوص داستان خود عنوان کرد: این داستان در مورد پسری است که قرار است برای ماه عسل به مشهد برود در حالی که تا آن روز به زیارت امام رضا(ع) نرفته و بسیار شوق زیارت دارد.

کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ادامه داد: قهرمان داستان با توجه به شرایط جنگی کشور از تصمیم خود صرفنظر کرده و داوطلبانه به جبهه اعزام می‌شود و به عنوان غواص انتخاب می‌شود اما حین عملیات زخمی می‌شود و...

وی با بیان اینکه این داستان در مجموعه داستان‌های برگزیده کشور به زودی چاپ خواهد شد افزود: دو نفر از اعضای کارگاه داستان‌نویسی کانون نیز که از شاگردانم هستند به نام یاسمین‌زهرا شکل‌آبادی و زهرا حشمت‌افخم در مرحله استانی جشنواره رتبه نخست را کسب کردند و برای کانون همدان افتخار آفریدند.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول