اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

ایجاد بخش ویژه طنز در نهمین جشنواره فیلم مدرسه

برای نخستین بار بخش ویژه طنز فیلم دانش‌آموزی در نهمین جشنواره فیلم مدرسه ایجاد شد.

ایجاد بخش ویژه طنز در نهمین جشنواره فیلم مدرسه

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن دهگلی دبیر بخش طنز نهمین جشنواره فیلم مدرسه با اشاره به افزوده شدن بخش جدیدی به این جشنواره، اظهار کرد: برای نخستین بار بخش ویژه طنز فیلم دانش‌آموزی در نهمین جشنواره فیلم مدرسه برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان علاقه‌مند به موضوعات طنز در مقطع متوسطه اول و دوم می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی گفت: بخش طنز در محورهای اصلی شامل داستانی، انیمیشن، نماهنگ و آیتم تلویزیونی و در محور جانبی شامل فیلمنامه خواهد بود که دانش‌آموزان می توانند آثار خود را در آدرس اینترنتی جشنواره www.madresefestival.ir و همچنین ربات اختصاصی جشنواره در برنامه کاربردی شاد ارسال و بارگذاری کنند.

دهگلی به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و  بیان داشت: شرکت کنندگان این امکان را دارند که تا 30 آذر اثر و یا آثار خود را ارسال کرده تا بعد از بررسی‌های اولیه، حضور آنها در جشنواره فراهم شود.

دبیر بخش طنز نهمین جشنواره فیلم مدرسه یادآور شد: با همکاری‌های صورت پذیرفته با مرکز مطالعات راهبردی ژرفا، از آثار برگزیده این جشنواره حمایت و در جشنواره‌های برتر و بین‌المللی شرکت داده خواهند شد.

پایان پیام/ ت 1337

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول