اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

«نیان» به دنبال جبران

دو تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد و شهرداری گنبد در حالی عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت که بلندقامتان مشهدی به دنبال جبران گذشته هستند.

«نیان» به دنبال جبران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر والیبال ایران، عصر امروز و از ساعت ١۶:٠٠ دو تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد و شهرداری گنبد در سالن مهران مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

نیان به دنبال بهبود وضعیت

تیم مشهدی نیان الکترونیک که از ٨ دیدار قبلی خود در لیگ برتر والیبال ایران تنها ٣ دیدار را موفق شده است با پیروزی پشت سر بگذارند. حال امروز در سالن مهران به دنبال چهارمین پیروزی خودش است تا بتواند در جدول وضعیت خودش را بهبود ببخشد و خود را چند پله بالا بکشاند.

عملکرد ضعیف شهرداری گنبد در بازی های خارج از خانه

در آن سوی میدان، تیم شهرداری گنبد هم وضعیت خوبی در جدول لیگ برتر والیبال ایران ندارد و از ٨ دیدار قبلی خود تنها ٢ پیروزی را توانسته است کسب کند و به امتیاز این بازی مقابل تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد چشم دوخته است. تیم والیبال شهرداری گنبد در این فصل از لیگ برتر والیبال ایران عملکرد خوبی در بازی های خارج از خانه نداشته است و تاکنون ۴ بازی را خارج از خانه به میدان رفته است که موفق به کسب تنها یک پیروزی مقابل تیم چادرملو اردکان شده است و ٣ دیدار دیگر را واگذار کرده است.

عملکرد خوب نیان الکترونیک در بازی های خانگی

شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک مشهد شرایط بسیار خوبی را در بازی های خانگی دارند و در این فصل از لیگ برتر والیبال ایران تاکنون ٣ دیدار را در سالن مهران مشهد به میدان رفته اند که موفق به ٢ پیروزی و یک شکست شده‌اند. تیم نیان الکترونیک مشهد یکی از تیم هایی است که در خانه عملکرد خوبی به نمایش می گذارد و بازی کردن در مقابل این تیم و هودارانش کار سختی است که باید منتظر باشیم و ببینیم تیم شهرداری گنبد چه برنامه ای برای این دیدار خواهد داشت.

نیان در رتبه دهم و شهرداری گنبد در رتبه دوازدهم

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد از ٨ دیدار قبلی خود در لیگ برتر والیبال توانسته است ١٠ امتیاز را کسب کند و در رتبه دهم جدول جای گرفته است و تیم شهرداری گنبد نیز از ٨ دیدار قبلی خود تنها ٧ امتیاز کسب کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول