اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

پیگیری سازمان بازرسی برای پرداخت حق پرستاری به خانواده‌های دارای فرزندان معلول

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از مرکز خیریه یاوران معلولان نارمک‎ مشکلات این مرکز را بررسی کرد و به معاون امور تولیدی مأموریت داد که با دریافت گزارش از سازمان بهزیستی، مکاتبه‌ای با دولت به منظور پیگیری تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت حق پرستاری به خانواده‌های دارای فرزندان معلول انجام دهد.

پیگیری سازمان بازرسی برای پرداخت حق پرستاری به خانواده‌های دارای فرزندان معلول

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، همزمان با روز جهانی معلولان، خداییان در مرکز خیریه یاوران معلولان نارمک‎ حضور یافت و طی بازدیدی دو ساعته مشکلات را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید که رئیس سازمان بهزیستی کل کشور و مدیرکل بهزیستی استان تهران نیز حضور داشتند، رئیس سازمان بازرسی ضمن حضور در بخش‌های مختلف این مرکز با مسئولان و مددکاران و خیرین به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

خداییان پس از بازدید طی نشستی با متولیان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و رسیدگی به معلولان، اقدامات سازمان بازرسی در حوزه نظارت بر اجرای قانون حمایت از معلولان را تشریح و تصریح کرد: همه مسئولان در قبال این قشر از جامعه مسئولیت دارند و باید این قانون به طور کامل اجرا شود.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه اگر مسئولان پای کار آیند بسیاری از مشکلات معلولان عزیز رفع می‌شود، افزود: پس از دستور ریاست قوه قضاییه پرونده خاص در سازمان بازرسی پیرامون نظارت بر اجرای قانون حمایت از معلولان تشکیل شد و ضمن برگزاری نشست‌های متعدد و ارسال نامه‌های هشداری، تاکیدات لازم در خصوص اجرای قانون صورت گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس پرونده مسؤولان دستگاه‌هایی که به وظایفشان عمل نکردند به مراجع مربوطه ارسال شده است و سازمان بازرسی با جدیت اجرای این قانون را دنبال می‌کند.

گفتنی است در جریان این نشست مسئولان سازمان بهزیستی خواستار تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت حق پرستاری به خانواده‌های دارای فرزندان معلول در اجرای ماده هفت قانون شدند که رئیس سازمان بازرسی به معاون امور تولیدی ماموریت داد که با دریافت گزارش از سازمان بهزیستی، مکاتبه‌ای با دولت به منظور پیگیری این موضوع و پیش بینی اعتبار لازم در بودجه سال آینده انجام دهد؛ بنابراین گزارش، در بازدید فوق احمد اسدیان معاون تولیدی و مهدی بهادر مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی سازمان بازرسی نیز حضور داشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول