اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رسیدگی به مشکلات 10 بنگاه اقتصادی دیلم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات 10 بنگاه‌ اقتصادی درشهرستان دیلم خبرداد.

رسیدگی به مشکلات 10 بنگاه اقتصادی دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عصر امروز در چهل و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ویژه شهرستان دیلم، اظهار داشت: مسائل و مشکلات و نیازهای صنایع در حوزه های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دیلم با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار دیلم و مدیران دستگاه های اجرایی به صورت خاص مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار می گیرد. 

وی افزود: رفع مشکلات بنگاه اقتصادی در زمینه صنعت، معدن، تجارت و غیره در بخش‌های زیرساختی و برای تسریع در روند پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و تکمیل و راه اندازی واحدهای تولیدی و دیگر موارد با جدیت تمام برای رفع مشکلات مربوطه اقدام لازم انجام خواهد شد. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: این مسائل در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی نظیر اداره آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، بنادر و دریانوردی، منابع طبیعی، محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت گاز و سایر دستگاه های اجرایی به صورت رو در رو با دستور مستقیم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر مورد بررسی و تصمیم گیری نهایی جهت تعیین مصوبه مربوطه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، هر یک از دستورکارها به صورت جداگانه مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار می گیرد و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات جاری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان اقدام می شود. 

صفوی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مصوبات متعددی در راستای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان شامل پیگیری تأمین سرمایه ثابت و در گردش، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، پیگیری اعطای تسهیلات، تأمین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیرساخت‌های لازم نظیر تأمین آب و برق و گاز، معافیت‌های مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی، رفع مشکلات ارزی و سایر موارد از طریق جلسات کارگروه تسهیل مصوب و جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: شهرستان دیلم با توجه به ظرفیت های موجود و زیرساخت های تامین شده  برای سرمایه گذاری از نظر صنعتی روند خوبی دارد. 

صفوی اضافه کرد: شهرستان دیلم دارای یک شهرک صنعتی 260 هکتاری ، ناحیه صنعتی 200 هکتاری و یک منطقه ویژه اقتصادی با اولویت سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی نفت،گاز و پتروشیمی و همچنین ایجاد طرح های بزرگ، متوسط و کوچک فراهم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول