اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

طرح ساماندهی محله هادی آباد تعیین تکلیف شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح ساماندهی و اجرای تملکات در محله هادی آباد تعیین تکلیف و به سرعت اجرایی شود.

طرح ساماندهی محله هادی آباد تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرج اله فصیحی رامندی ضمن اشاره به طرح ساماندهی هادی آباد و طرح تملکات در این منطقه، اظهار کرد: طبق جلسه ای که در ابتدای امسال با مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان داشتیم، وعده داده شد ضمن افزایش قیمت تا  پایان خردادماه، تملکات انجام شود. اما با وجود موافقت شورا با افزایش قیمت تملکات، هنوز این فرآیند به اتمام نرسیده است. 

وی بر لزوم تعیین تکلیف بازسازی محله هادی‌آباد تاکید کرد و گفت: اگر قرار است که با بنیاد مسکن هماهنگ شود، باید لایحه قرارداد مشارکت با بنیاد مسکن تنظیم و به صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شود و برای باقی‌مانده تملکات این محله هم لایحه به شورا ارائه شود که کارها سریع تر انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر لزوم پیگیری قانونی درخواست های کارکنان مشمول قانون کار مبنی بر پرداخت بازار کار و فوق العاده جذب تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد تا مدیریت شهری قزوین نسبت به پیگیری موارد قانونی در این خصوص اقدام نماید و اگر طبق قانون الزامی برای پرداخت وجود دارد لایحه آن به شورا جهت بررسی ارسال شود. 
                                                                                                                                                                                                                                                                     فصیحی رامندی در تذکری دیگر به شهردار ی قزوین خواستار پرداخت به موقع سهم نیم درصدی کتابخانه ها از محل درآمدهای عمومی شد و افزود: با توجه به جلسه اخیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قزوین گله مندی از عدم پرداخت به موقع سهم نیم درصدی شهرداری به کتابخانه ها مطرح بود و لازم است شهرداری به موقع پرداختی ها را انجام دهد تا در پایان سال با مشکل برداشت از خزانه مواجه نشویم.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین با اشاره به جلسه با معاونت عمرانی استانداری مبنی بر طرح تعریض مسیر نسیم شمال عنوان کرذ: در جلسه با معاون عمرانی استانداری قزوین بحث تعریض کمربندی نسیم‌شمال مطرح شد اگر این مساله اجرایی شود باید علی رغم ده میلیارد تومان اعتباری که در بودجه برای بهسازی فاز سوم نسیم شمال دیده شده است، اعتبار مازادی هم لحاظ شود.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد تا اصلاح بودجه و جابجایی ردیف و میزان هزینه کرد دقیق این پروژه در لایحه ای به شورا ارائه شود تا شاهد مشکلی که برای پروژه کمربندی آیت اله باریک بین بودیم نشویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول