اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حفر بیش از۸۰۰ حلقه چاه جذبی در یزد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در راستای مقابله با خطرات سیل بیش از ۸۰۰ حلقه چاه جذبی در شهر یزد حفر می‌شود.

حفر بیش از۸۰۰ حلقه چاه جذبی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سیدناصرحیدری صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران اظهار کرد: با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد، ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار جهت حفر چاه‌های جذبی در راستای مقابله با خطرات سیل، به مناطق پنجگانه شهرداری اختصاص یافت.

وی در خصوص تصویب حفر چاه‌های جذبی افزود: بعد از وقوع سیل در شهر یزد آبگرفتگی معابر موجب نارضایتی شهروندان شده بود، به همین دلیل ۸۰۰ حلقه چاه جذبی توسط شهرداری حفر شد و مقرر شد بیش از ۱۲ میلیارد تومان جهت حفر چندین چاه دیگر نیز تخصیص یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد:  چاه جذبی با استفاده از قدرت جذب خاک کار می‌کند و در زمین‌هایی که قابلیت جذب آب دارند حفر و آب‌های حاصل از بارندگی به آن هدایت و این روان آب‌ها به سفره‌های زیر زمینی هدایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیل در سال گذشته امسال اقدامات لازم توسط شهرداری انجام خواهد شد تا در صورت وقوع سیل احتمالی، مشکلی برای شهر و شهروندان به وجود نیاید.

پایان پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول