فراهم شدن زمینه آزادی ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان‌جنوبی

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌جنوبی گفت: زمینه آزادی ۲۲زندانی جرایم غیرعمد در یازدهمین جلسه ستاد دیه استان فراهم شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یازدهمین جلسه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان جنوبی امروز با حضور اعضای هیئت امنای ستاد دیه دردادگستری استان برگزار و ۲۲ پرونده زندانی جرایم غیرعمد مطرح شد. غلامرضا حسین پور، مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه این افراد شامل ۹ زندانی بدهی مالی و ۱۶ نفر زندانی بخاطر مهریه هستند افزود: بدهی این زندانیان ۲۵۵ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال است که شاکیان ۱۰۹ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال از این مبلغ را بخشیدند. وی با اشاره به اینکه مبلغ اعسار و آورده مددجویان ۱۰۶ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال است، اظهار کرد: باقیمانده بدهی این مددجویان از محل کمک‌های مردمی و ستاد دیه و تسهلات قرض‌الحسنه تامین خواهد شد. پایان پیام/
ستاد دیه
16:03 - 15 آذر 1402

1 بازنشر
40 بازدید



1 پاسخ