اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خودزنی مجدد ارتش اسرائیل در غزه

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» امروز جمعه، ۸ دسامبر با انتشار گزارشی، جزئیات خودزنی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه را فاش کرده و از کشته شدنِ اشتباهی یکی دیگر از نظامیان اسرائیلی خبر داد.

خودزنی مجدد ارتش اسرائیل در غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اسرائیل هیوم در گزارشش نوشت که یک فروند هلی‌کوپتر آپاچی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در غزه بمباران کرده که نظامیان اسرائیلی در داخل آن حضور داشتند.

این روزنامه ضمن اعلام خبر «کشته شدن دست کم یک نظامی اسرائیلی بر اثر بمباران این خانه» گزارش داد که خلبانان ارتش گمان می‌کردند افراد حاضر در این خانه فلسطینی هستند.

پس از این اشتباه، «یدیعوت آحارانوت» دیگر رسانه عبری‌زبان اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه تاکنون یک نظامی اسرائیلی به ضرب گلوله نیروهای خودی کشته شده و ده‌ها نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود از افزایش آمار خودزنی‌ در بین صهیونیست‌ها فاش کرد که ارتش، از ترس خشم خانواده‌های اسرائیلی از ارائه جزئیات در این زمینه خودداری می‌کند.

بامداد امروز هم گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات ارتش اسرائیل در تلاش برای رسیدن به یکی از اسرای خود را ناکام گذاشته و با کشته و زخمی‌کردن چند نظامی، آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کرده‌اند.

با اعلام القسام مبنی بر کشته شدن این سرباز اسرائیلی، ارتش اعلام کرد که تعداد تلفات نظامی صهیونیست از زمان آغاز تهاجم به غزه تاکنون، به ۹۲ نفر رسید؛ طبق آمار اعلامی تل‌آویو، هم اکنون مجموع تلفات جانی در نبرد «طوفان الاقصی» به ۴۱۹ نظامی اسرائیلی رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول