اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بهره‌مندی ۱۲ هزار نفر در « مهران » از آب آشامیدنی سالم

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام گفت: با بهره‌برداری از طرح جهاد آبرسانی روستایی شهرستان مهران، ۱۲ هزار نفر از ساکنان این مناطق از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌برداری شدند.

بهره‌مندی ۱۲ هزار نفر در « مهران » از آب آشامیدنی سالم

پرویز ناصری مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام، صبح شنبه ۱۸ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های جهاد آبرسانی روستایی شهرستان مهران شامل مجتمع "چنگوله"، "اسلامیه" و  مجتمع "ریکا سرنی" حدود ۱۲ هزار نفر از ساکنان روستاهای فوق از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند.

وی افزود: این طرح شامل نوسازی کامل شبکه توزیع روستای سرنی، نوسازی کامل شبکه توزیع روستای گلان به طول ۳ کیلومتر و اجرای خط انتقال به طول ۱۴ کیلومتر از جنس لوله فولای ۱۵۰ و ۱۰۰ میلی‌متری مجتمع ریکا و سرنی تک روستاهای چالاب و چنگوله است. 

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: همچنین نوسازی کامل شبکه توزیع آب روستای بان رحمان به طول ۳/۹ کیلومتر لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف، اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال از چالاب به چنگوله با لوله ۲٠٠ پلی اتیلن و در مجتمع اسلامیه شامل نوسازی شبکه توزیع شهرک اسلامیه به طول ۷ کیلومتر با لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف از دیگر مناطق تحت پوشش طرح مذکور است.

ناصری خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت های آبفای استان ایلام خدمات‌رسانی در حوزه آب و فاضلاب است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این گفتمان و حساسیت باید در جامعه شهری و روستایی ترویج یابد که کمبود آب جدی است و در کنار امیدواری به نزولات آسمانی، حتما باید مصارف خود را مدیریت کرده و از زیاده‌روی و اسراف خودداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طرح جهاد آبرسانی به ۱۶ روستای مجتمع روستایی مورت نیز آماده بهره‌برداری است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول