اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر واحدی: با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب حرکت می‌کنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: مقوله علم و دانش در نیرو‌های مسلح بسیار پر اهمیت است.

امیر واحدی: با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب حرکت می‌کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری که صبح امروز (یکشنبه 19 آذرماه) در این دانشگاه برگزار شد، گفت: شما دانشجویان، آینده‌سازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید.

وی افزود: دانشگاه، محلی مقدس در جهت توسعه علم و دانش برای کشور بوده و دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری یکی از قطب‌های برتر حوزه علم و دانش ارتش است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما با قدرت به سمت نیروی هوایی دانشمند و تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: مقوله علم و دانش در نیرو‌های مسلح بسیار پر اهمیت است.

امیر واحدی خطاب به دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، گفت: شما عزیزان باید هر لحظه به علم، دانش و تخصص خود افزون کنید. در نیروی هوایی ارتش نیاز به افسرانی با دو بال تعهد و تخصص داریم که در این راستا، دوران آموزش در دانشگاه زمان بسیار ارزشمندی است و شما باید این دو بال را تقویت کنید.

وی ادامه داد: شما دانشجویان عزیز باید در زمینه رشد علم و دانش، تمام تلاش خود را بکار گیرید و در کنار آموزش، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه متعهد باشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: شما دانشجویان عزیز ثروت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستید، لذا باید مراقب خود باشید، به مقوله ایمان و اخلاق به طور ویژه‌ای توجه کنید و در رفتار، کردار و گفتار، یک افسر تراز انقلاب اسلامی باشید.

پایان پایام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول