اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مسؤولان پاسخ‌گوی خواسته‌های مردمی برای نهضت ملی مسکن باشند

فرماندار خوسف گفت: مسؤولان باید پاسخ‌گوی خواسته‌های به حق مردم برای تسریع در روند تکمیل نهضت ملی مسکن این شهرستان باشند.

مسؤولان پاسخ‌گوی خواسته‌های مردمی برای نهضت ملی مسکن باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان بررسی وضعیت اسناد مربوط به جوانی جمعیت، وضعیت آماده سازی سایت ۱۰۰ هکتاری و ۵۰ هکتاری، جدول گذاری معابر سایت ۵۰ هکتاری، میخکوبی و بازگشایی معابر سایت ۱۰۰ هکتاری، تحویل موقت آب توسط آب و فاضلاب در سایت ۵۰ هکتاری و ارائه گزارشات بانک ها مورد بررسی قرار گرفت.

سید علی حسینی، فرماندار خوسف هم با بیان این که نهضت ملی مسکن از بزرگترین و مهم ترین مأموریت ها و نماد دولت سیزدهم است اظهارداشت: دولت در راستای حل این مهم هزینه زیادی را متحمل شده است.

وی با اشاره به اتفاقات مثبتی نظیر انتقال سریز جمعیت بیرجند به خوسف و الحاق ۱۰۰ هکتار به محدوده شهر خوسف، انجام قرعه کشی های طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی نهضت ملی مسکن، افزود: هدف از مسئولیت ها خدمت به مردم و تلاش بر این است که اتفاقات خوبی برای مردم رقم بخورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان به خواسته های به حق مردم در تسریع در روند تکمیل نهضت ملی مسکن اشاره کرد و خواستار ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سایت های ۵۰ و ۱۰۰ هکتاری خوسف و گزارش ارائه تسهیلات به متقاضیان شد.

وی با اشاره به لزوم تشکیل جلسات بین مجموعه های مرتبط به نهضت ملی مسکن به منظور تسریع در حل مشکلات نهضت ملی مسکن، خواستار اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در حوزه مسکن شهرستان توسط اعضای شورا به مردم شد.

حسینی در پایان با بیان اینکه حضور مدیران در جلسه باید با آگاهی کامل و ارائه اطلاعات دقیق توام باشد ، بر اجرای مصوبات جلسات تاکید کرد. 

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول