اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اولویت اول دادگستری اصفهان، رسیدگی به پرونده‌های مسن است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تأکید بر کاهش اطاله دادرسی گفت: اولویت اول دادگستری اصفهان، رسیدگی به پرونده‌‌های مسن و تمام ظرفیت‌های دادگستری معطوف انجام این امر خواهد شد.

اولویت اول دادگستری اصفهان، رسیدگی به پرونده‌های مسن است

حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در نشست شورای مدیران قضائی استان با تأکید بر انجام خدمت جهادی و تحول‌گرا توسط مدیران و مسؤولان قضایی استان، اظهار کرد: هر مدیر یا مسؤولی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسؤولیتی می‌پذیرد باید بداند با روزمرگی در انجام کار باعث پیشرفت و تحول در امور نمی‌شود و لازم است تمام انگیزه، توانایی و تلاش خود را در راستای انجام کار جهادی و تحولی، به کار گیرد و موجبات اعتلای نظام و کشور را فراهم کند.

وی افزود: به فرموده ائمه اطهار (ع) رفع نیازها و احتیاجات مردم از بهترین نعمت‌های پروردگار است چرا که خداوند منان این فرصت را در اختیار بندگان خود گذاشته‌ است که با خدمت صادقانه و بی منت، در مسیر رسیدن به قله‌های انسانیت، گام بردارند.

جعفری در ادامه دستوراتی در راستای انجام پیگیری‌های ویژه به منظور رفع دلایل اطاله دادرسی، اجرای قانون انتشار و دسترسی به اطلاعات، اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف،  استقرار قاضی کشیک، تکریم ایثارگران و جانبازان و خانواده‌ شهدا صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تأکید بر اجرای برنامه‌ها در حوزه رسیدگی به پرونده‌های مسن خاطرنشان کرد: اولویت اول دادگستری استان اصفهان، رسیدگی به پرونده‌‌های مسن و به تبع آن کاهش اطاله دادرسی است و تمام ظرفیت‌های دادگستری معطوف انجام این امر خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول