اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تشدید برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از تشدید طرح کنترلی و نظارتی صنوف و برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف خبرداد.

تشدید برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف در نظرآباد

فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر عرضه و فروش البسه‌های نامتعارف با آرم و علائم شیطان پرستی توسط صنوف در سطح شهر نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مامورن از ۱۳ واحد صنفی در سطح شهر نظرآباد بازدید به عمل آوردند که منجر به پلمب یک واحد صنفی پوشاک و صدور اخطاریه برای ۲ واحد صنفی دیگر شد.

این مقام مسؤول انتظامی اظهار کرد: در این طرح متصدی پوشاک نامتعارف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با تاکید بر استمرار طرح های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم شهروندان خواست با توجه به اینکه جنگ نرم یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران برای به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ در اذهان آن هاست، مراکز ارائه البسه نامتعارف با نمادهای شیطان پرستی را به پلیس معرفی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول