اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

سوال نماینده آبادان از وزیر بهداشت به صحن مجلس رفت

نماینده آبادان از پاسخ وزیربهداشت در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس قانع نشدو سوال از وزیر به صحن مجلس ارجاع داده شد.

سوال نماینده آبادان از وزیر بهداشت به صحن مجلس رفت

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، کمیسیون‌ بهداشت و درمان مجلس دیروز دوشنبه جلسه داشت. در این جلسه بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به  ۱۱ سوال نمایندگان مجلس حاضر شد.

در حال حاضر هزینه‌های درمانی دندانپزشکی دور از دسترس استفاده عام مردم است.

در همین راستا سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان در مجلس یک سوال از این وزیر داشت.

این نماینده در گفت‌وگو با خبرنگار توانا در خصوص نتیجه سوال خود از وزیر بهداشت با اشاره به پاسخ وزیر، گفت:  پاسخ  وزیر بهداشت به سؤال بنده قانع کننده نبود.

وی افزود:سؤال بنده با محوریت هزینه‌های درمان دندانپزشکی از این وزیر به صحن مجلس ارجاع داده شد، گفت: خدمات دندانپزشکی باید با نگاه پیش‌گیرانه در کشور صورت گیرد اما به دلیل گرانی هزینه‌ها،  مشکلات مردم و هم چنین دندانپزشکان در زمینه تامین تجهیزات لازم و مواد مصرفی بیش از گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: گرانی خدمات دندانپزشکی در سطح کشور سبب شده، شاهد آن باشیم که اکثر هموطنان دچار مشکلات دهان و دندان باشند اما جرات مراجعه به دندانپزشکی‌ها را به دلیل هزینه های بالای خدمات درمان دندانپزشکی نداشته باشند.

محفوظی با بیان اینکه در حال حاضر مردم تحت فشار هزینه‌های درمان دندانپزشکی هستند، اظهار کرد: متاسفانه عدم پوشش مناسب و کامل بیمه‌ها در بخش دندانپزشکی باعث شده که مردم کمتر به دندانپزشکان مراجعه کرده و در نتیجه شاهد تخریب بیشتر دندان‌ها هستیم.

وی گفت: لذا این سوال را بنده از وزیر بهداشت روز دوشنبه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کردم که وزیر بهداشت در این مدت فعالیت خود، چه تمهیداتی را برای رفع این مشکل اندیشیده‌اند و چه فعالیت‌هایی را در شرف انجام دارند در حال حاضر هزینه‌های درمانی دندانپزشکی دور از دسترس استفاده عام مردم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول