اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پلمب یک واحد آرایشگاه زنانه در محلات

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات از پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات لیزر و زیبایی در شهرستان محلات خبر داد.

پلمب یک واحد آرایشگاه زنانه در محلات

مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محلات گفت: در بازدیدهای مستمر چند هفته اخیر به همت واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان و پلیس اماکن یک آرایشگاه غیر مجاز ارائه خدمات زیبایی و لیزر شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

وی با بیان این که برخی از افراد بدون صلاحیت و مدرک پزشکی در امور درمانی دخالت می‌کنند، افزود: استفاده از لیزر، خدمتی کاملاً پزشکی است و باید قبل از انجام آن، بیمار معاینه شود و همچنین حساسیت و عوارض لیزر در افراد مورد بررسی قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه معرفی متخلفان به مراجع قضایی و برخورد قانونی با افرادی که به دنبال انجام فعالیت‌های غیر مجاز پزشکی هستند در چارچوب مقررات با جدیت انجام و پیگیری می‌شود،گفت: لیزر درمانی خدمتی پزشکی است و از شهروندان باید به مراکز غیرمجاز برای لیزر درمانی مراجعه نکنند و خدمات پزشکی را از پزشکان دریافت کنند.

 مسعود مظلومی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز ،موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایت وزارت بهداشت ۱۹۰ به صورت شبانه روزی و یا  واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان گزارش دهند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول