اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات به هسته‌های فناور نهاوند

رئیس آموزشکده فنی و مرکز رشد نهاوند از پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد پایین به هسته‌های فناور شهرستان خبر داد.

پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات به هسته‌های فناور نهاوند

حمیدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: از ابتدای ایجاد مرکز رشد در نهاوند تاکنون ۶۰ واحد فناور در این مجموعه پذیرش شده‌اند و حمایت مالی و معنوی بسیاری نیز از آنها صورت گرفته است.

وی افزود: مرکز رشد نهاوند رسالت خود را با هدف پرورش ایده‌های اولیه و همچنین ایده‌های واحدهای R&D کارخانجات با حمایت مالی و معنوی به منظور تجاری‌سازی محصول شروع کرده است.

رئیس آموزشکده فنی و مرکز رشد نهاوند اضافه کرد: سال گذشته با برگزاری ایده پارک کسب و کار "فردای من" ۲۵ ایده فناورانه شناسایی شد و در این بین ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی به پنج نفر برتر اهدا‌شد.

وی از پرداخت تسهیلات به هسته‌های فناور شهرستان خبر داد و گفت: از طریق دو صندوق بنیاد برکت و بنیاد علوی بیش از ۷ میلیارد تومان اعطا شد که یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن توسط بنیاد برکت به پنج واحد و ۶ میلیارد تومان نیز از طریق بنیاد علوی به واحدهای فناور و زنان قالیباف کانون بانوان پرداخت شد.

حیدری با اشاره به افتتاح نخستین فن بازار در نهاوند طی هفته پژوهش گفت: به منظور عرضه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و تشویق واحدهای فناور و خلاق مرکز رشد شهرستان نهاوند نمایشگاهی برگزار شده است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول