اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شکارچی غیرمجاز، شکار مأموران حفاظت محیط زیست روانسر شد

جهانگیر امیری رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان روانسر امروز یکشنبه 26 آذرماه گفت: 3 گروه متخلف شکار و صید به همراه ادوات و مهمات و صید‌های غیرمجاز که به همراهشان بود، در شهرستان روانسر دستگیر شدند.

شکارچی غیرمجاز، شکار مأموران حفاظت محیط زیست روانسر شد

جهانگیر امیری رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: امروز یکشنبه 26 آذرماه 3 گروه متخلف شکار و صید که در حال شکار غیرمجاز در این شهرستان بودند دستگیر شدند.

وی افزود: در طی این دستگیری چندین قبضه سلاح شکاری و مهمات متعلقه، 5 رشته دام زنده‌گیری، لاشه چندین قطعه کبک شکار شده و سایر ادوات جرم از شکارچیان متخلف کشف و ضبط شد.

 رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان روانسر بابیان اینکه گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی به‌صورت شبانه‌روز انجام خواهد شد تصریح کرد: با هرگونه تخلف زیست‌محیطی مطابق قانون و مقررات به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پس از تشکیل 3 فقره پرونده تخلف شکار غیرمجاز، متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جهانگیر امیری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه قضایی و انتظامی و نیروهای مردمی دوستدار محیط‌زیست برای رسیدگی و برخورد با متخلفان محیط‌زیست خاطرنشان کرد: هرگونه تخلف زیست‌محیطی و نگهداری حیات‌وحش بدون مجوز از محیط‌زیست جرم محسوب شده و همیاران و مردم شریف شهرستان می‌توانند این‌گونه گزارش‌ها را به سامانه تلفن ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول