اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آثار پژوهشگاه امام صادق(ع) مورد نیاز جامعه است

استاد عالی حوزه آثار انتشار یافته در پژهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) را عالمانه و ارزشمند دانست و گفت: آثاری که در این پژوهشگاه تولید می‌شود موردنیاز جامعه است.

آثار پژوهشگاه امام صادق(ع) مورد نیاز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله احمد عابدی دیدار رئیس، اعضای هیئت‌علمی و پژوهشگران پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته پژوهش درباره با ارزش مطالعه و تحقیق بیان داشت: شما پژوهشگران پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) بهترین کار را دارید چون با پژوهش سروکار دارید.

وی افزود: من از آثار پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) فراوان استفاده کرده‌ام؛ در این پژوهشگاه کتابی با عنوان «جهاد در آیینه قرآن» نوشته شده که در آن حدود ۳۸۰ آیه در رابطه با جهاد آمده است که در این زمینه کارهای محققانه و عالمانه‌ای انجام شده است.

عابدی یادآور شد: درزمینۀ تاریخ هم پژوهشگاه آثار بسیار خوبی دارد و همچنین کتابی به اسم امنیت در قرآن و سنت در این پژوهشگاه نوشته شده که خیلی عالمانه و ارزشمند است و مطالبی را تولید می‌کنید که موردنیاز جامعه است و در زمینه‌هایی که کسی کار نکرده، شما کار کردید.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید نگارش رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک هفتۀ پژوهش و فناوری، بیان داشت: قدمت پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) به قدمت انقلاب برمی‌گردد و در این پژوهشگاه بیش از ۳۰۰۰ اثر علمی به زیور طبع آراسته شد.

وی افزود: افتخار پژوهشگاه این‌است‌که در این سال‌ها در کنار بزرگانی همچون مرحوم آیت‌الله احمدی میانجی، آیت‌الله سید مهدی روحانی و بسیاری از علمای بزرگ بوده است.

وی یادآور شد: ازآنجایی‌که این پژوهشگاه مأموریت محور هست سعی کردیم که پاسخگوی نیازها باشیم که در جهاد تبیین ما پیشتاز هستیم و در این زمینه آثاری را در پژوهشگاه تدوین کردیم.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول