اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

چهارمین اهدای عضو طی یک‌ماه گذشته در کرمانشاه ثبت شد

مسوول بیماری‌های خاص و پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه آمار اهدای عضو در استان نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰درصدی داشته است، گفت: طی یک ماه گذشته چهار مورد رضایت به اهدای عضو داشتیم.

چهارمین اهدای عضو طی یک‌ماه گذشته در کرمانشاه ثبت شد

بهنام روندی، مسوول بیماری‌های خاص و پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از هشتمین اهدای عضو طی سال‌جاری در استان خبر داد. 

وی تصریح کرد: خانواده زنده‌یاد «خالد محمدی» گلزار با رضایت به اهدای اعضای بدن عزیز از دست رفته‌شان به بیماران نیازمند و در انتظار اهدا عضو زندگی دوباره بخشیدند.

 

مسوول بیماری‌های خاص و پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: زنده‌یاد خالد محمدی شهروند پاوه‌ای، در تاریخ ۲۵ آذرماه جاری دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران واحد پیوند معاونت درمان و با رضایت خانواده آن مرحوم اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی اضافه کرد: آمار اهدای عضو در استان نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰درصدی داشته است و طی یک ماه گذشته چهار مورد رضایت به اهدای عضو داشتیم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول