اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سند ۲۰۳۰؛ دست گدایی به سوی تعلیم و تربیت غربی

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش فارس با گلایه از اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش گفت: ای پیروان ظلمات تربیت شرک آلود غربی ۲۰۳۰! آگاه باشید بدعت، آن زمان اتفاق افتاد که تعلیم و تربیت فرزندان رسول الله را از مکتب امام جعفر صادق (ع) جدا کردند و دست گدایی به سوی تربیت غربی گشودند.

سند ۲۰۳۰؛ دست گدایی به سوی تعلیم و تربیت غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین روزی‌طلب در یادداشتی با انتقاد از روند فعالیت آموزش و پرورش و در پاسخ به یکی از مسئولین سابق وزارت آموزش و پرورش در دولت سابق گفت: عجیب است جریان سکولار و غرب زده‌ای که با برنامه‌های تخریبی و هدفمند خود آشفتگی موجود را در آموزش و پرورش به وجود آورده اینک می گویند: «امر تعلیم و تربیت یک امر کاملاً تخصصی، پیچیده و سخت است. ما نمی توانیم کار تعلیم و تربیت کودکان را در اختیار افرادی بگذاریم که دانش تخصصی و تجربه کار آموزشی ندارند.»

وی افزود: سخن فوق مصداق عبارت «خود می‌کشی ای حافظ، خود تعزیه می داری» است؛ چراکه وقتی به وزیر آموزش و پرورش دولت سازندگی که خود غیر آموزش و پرورشی بود می گفتیم رهبر معظم انقلاب فرموده اند «همه معلمان باید در مراکز تربیت معلم تربیت شوند. حتی یک معلم هم نباید غیر از این مسیر وارد آموزش و پرورش شود» پس چرا مراکز تربیت معلم را محدود می کنید؟ می گفت: پس این همه افراد بیکار کف خیابان ها را چکار کنیم؟

او ادامه داد: همراه وی با معاونین پرورشی استان ها در هشتم اسفند سالگرد تاسیس امور تربیتی خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، حضرت آقا فرمودند: «اگر امور تربیتی به وسیله شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر تاسیس نشده بود با توجه به تهاجم فرهنگی امروز لازم بود این نهاد را به‌وجود آوریم» دقیقاً دو هفته بعد، از سوی این وزیر تحصیل کرده آمریکا، طی بخشنامه ای حجم کار مربیان در مدارس دو برابر شد و ورودی دانشجوی رشته پرورشی به مراکز تربیت معلم نصف!

روزی‌طلب اظهار داشت: این سیاست های خلاف نظر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به وسیله همفکران نامبرده تا آنجا پیش رفت که در دولت تدبیر و امید پذیرش دانشجوی دانشگاه فرهنگیان بجای سالانه پذیرش ۴۰٫۰۰۰ نفر دانشجوی مورد نیاز به ۳۸۰۰ نفر رسید. 

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: رسماً نسخه غربی تعلیم و تربیت یعنی سند ۲۰۳۰ که فریاد «انا ربکم الاعلای» فرعون قرن بیستم یکم است را اجرا کردند.

وی گفت: جنگ بین انبیاء و فرعون های زمانه، جنگ بر سر ربوبیت یعنی تعلیم و تربیت آحاد جامعه است نه بر سر خالقیت، رازقیت و ... چراکه تربیت است که عبودیت می‌آورد «من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا»

او افزود: افرادی که به کلام الهی رهبر معظم انقلاب، نایب خلیفه خدا در زمین کفر ورزیدند در جرگه «والذین کفروا اولیاء هم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات» قرار گرفته، با ظلمات تعلیم و تربیت غربی عادت کرده اینک که نوری وزیدن گرفته همچون خفاشان تن و بدنشان به لرزه افتاده که ورود تربیت یافتگان مکتب امام جعفر صادق (ع) به حوزه تعلیم و تربیت بدعت است.

روزی‌طلب ادامه داد: اینها فراموش کرده‌اند یا آگاهانه انکار می‌کنند که تنها خدا است که شایستگی تعلیم و تربیت انسان را دارد و انبیایی که از سوی او مأمور به «یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه» شده اند و پس از پیامبران جانشین‌های آنان و در عصر غیبت نایب امام زمان (عج) حضرت آیت اله خامنه ای و علمای حوزه های علمیه تحت اشراف ایشان است.

وی تاکید کرد: آقایان غرب زده! آگاه باشید جریان ولایت فقیه و حوزه های تحت اشراف ایشان را  که جریان «یخرجهم من الظلمات الی النور» است و در طول تاریخ دانشمندان بزرگی چون ابوعلی سینا، ابوریحان بیرونی، ذکریای رازی، فارابی و دیگران تربیت کرده که ترجمه آثار آنان پایه گذار علوم پزشکی، مهندسی، ستاره شناسی و سایر علوم در غرب است.

او گفت: ای پیروان ظلمات تربیت شرک آلود غربی ۲۰۳۰! آگاه باشید بدعت آن زمان اتفاق افتاد که تعلیم و تربیت فرزندان رسول الله را از مکتب امام جعفر صادق (ع) جدا کردند و دست گدایی به سوی تربیت غربی گشودند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول