اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر گل گهر: تیمی که در صدر جدول قراردارد یعنی از بقیه سرتر بوده است

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: استقلال نشان داده از بقیه تیم‌ها سرتر بوده و مشخص است که کار راحتی نداریم.

مدیر گل گهر: تیمی که در صدر جدول قراردارد یعنی از بقیه سرتر بوده است

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تقابل فردای گل گهر مقابل استقلال، اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. البته این بازی هم مثل سایر بازی‌ها 3 امتیاز دارد اما تفاوتش این است که به مصاف صدرنشین لیگ می‌رویم.

وی افزود: ما دوست نداریم در این بازی امتیاز از دست بدهیم و قطعا برای برد به زمین می‌رویم ولی به هرحال تیمی که صدرجدول است یعنی از بقیه تیم‌ها سرتر بوده و مشخص است که کار راحتی نداریم. استقلال برای ما تیم قابل احترامیست ولی کادرفنی ما روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار کرده، امیدوارم فردا بچه‌ها با ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه امتیاز کامل مسابقه را در خانه خودمان نگه دارند.

مدیر تیم گل گهر در خصوص اینکه مارینوس اوزونیدیس برای اولین بار مقابل استقلال قرار می‌گیرد و آیا به شرایط و جایگاه این تیم واقف است، گفت: او پیش از اینکه به ایران بیاید مطالعه کاملی از فوتبال کشورمان و شرایط ان داشته، الان هم نزدیک به یک نیم فصل است که اینجا مشغول به کار شده و قطعا شناخت خوبی نه تنها از استقلال بلکه سایر تیم‌ها دارد. اوزونیدیس در کنار همکارانش کار خودشان را انجام می‌دهند و برای این بازی نیز مانند مسابقات گذشته، برنامه ریزی خودشان را دارند.

افسری درمورد غایبان گل گهر مقابل استقلال، عنوان کرد: نویدعاشوری به دلیل محرومیت و مهدی تیکدری نیز به دلیل مصدومیت فردا غایب هستند. ضمن اینکه مهران گلزاری نیز چندی پیش به دلیل مصدومیت، فصل را از دست داد.

وی درخصوص وضعیت یونس دلفی برای بازی فردا، گفت: او را جذب کرده بودیم اما مشکل سربازی داشت و باید نامه‌اش می‌آمد. با رفع این مشکل توانستیم کارت بازیش را بگیریم و فردا در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند به میدان برود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول