اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

وزیر سابق بهداشت فلسطین تصریح کرد: کوچ دوباره مردم فلسطین تکرار نخواهد شد

وزیر سابق بهداشت فلسطین در کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین گفت که کوچ دوباره مردم فلسطین تکرار نخواهد شد.

وزیر سابق بهداشت فلسطین تصریح کرد: کوچ دوباره مردم فلسطین تکرار نخواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، باسم نعیم وزیر سابق بهداشت فلسطین امشب (شنبه) دوم دی ماه در کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین طی سخنانی ضمن قدردانی از ابتکار ایران برای برگزاری این کنفرانس و تلاش‌های دیپلماتیک ایران از جمله سفرهای امیرعبداللهیان برای توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: غزه در حال حاضر در حال گذراندن دو فصل است یک فصل قهرمانی و فصل دیگر فجایعی که می‌بینیم.

وزیر سابق بهداشت فلسطین ادامه داد: شاهد این فجایع هستید و برای اولین بار در تاریخ به صورت زنده شاهد کشتار کودکان و بمباران‌ها هستیم و شاهدیم که جهان هیچ کاری در قبال این جنایتکاران که نسل کشی را مرتکب می‌شوند، انجام نمی‌دهد.

باسم نعیم اضافه کرد: هدف اصلی این کشتارهای دهشتناک را می‌دانیم و هدف از این پاکسازی و کشتار جمعی از بین بردن مقاومت در فلسطین نیست بلکه هدف اصلی آنها اخراج مردم فلسطین از سرزمین خود است.

وی گفت که کوچ دوباره مردم فلسطین تکرار نخواهد شد.

وزیر سابق بهداشت فلسطین افزود: دو گزینه را در برابر ما قرار دادند یا می‌روید یا می‌میرید ما به آنها پاسخ دادیم یا آزادانه زندگی می‌کنیم یا ایستاده در دفاع از خاک و کرامت و عزت خود جان می‌سپاریم.

وی با بیان اینکه شاهد مقاومت جانانه و شجاعانه از سوی ملت فلسطین هستیم، گفت: من اهل غزه هستم و اخباری که به من می‌رسد آنچه در ویدیوها و فیلم‌ها می‌بینیم بخش کوچکی از رشادت‌های ملت فلسطین است و خساراتی که به دشمن صهیونیستی وارد شده خیلی بزرگ‌تر از اینهاست.

وزیر سابق بهداشت فلسطین به خبرنگاران شهید در غزه نیز اشاره کرد و ادامه داد: مقاومت ملت فلسطین هیچ گاه محقق نمی‌شد اگر فداکاری سربازان گمنام یعنی روزنامه نگاران نبود. تاکنون ۹۳ خبرنگار به شهادت رسیده‌اند.

باسم نعیم اضافه کرد: وقتی این خبرنگاران این رنج و درد ملت فلسطین را به جهان مخابره می‌کنند تنها به عنوان یک روزنامه‌نگار و خبرنگار کار نمی‌کنند بلکه آنها فرزندان این میهن هستند میهنی که اشغال شده و اراده آن از آنها گرفته شده است. خبرنگاران بخشی از پروژه ملی آزادی و عزت هستند.

این مقام فلسطینی اضافه کرد: تیپ رسانه نظامی و اطلاع رسانی نظامی گردان‌های عزالدین قسام کمتر از کاری نیست که نیروهای مقاومت فلسطینی در میدان انجام می‌دهند. خبرنگار برای انتقال تصویر به جهانیان جان خود را در دست می‌گیرد در حالی که می‌دانیم تماس‌ها و برق قطع است و همه مناطق نظامی است و این کار بسیار بزرگی است و من به تمامی خبرنگاران درود می‌فرستم.

وزیر سابق بهداشت فلسطین عنوان کرد: برای اولین بار است که می‌بینیم روایت درست از اوضاع فلسطین و غزه به جهان مخابره شده و خرافه‌های صهیونیستی نقش بر آب شد که دهه‌ها سعی می‌کردند مردم را گمراه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول