اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش واردات و کاهش صادرات در گمرک خیام زبرخان

رئیس گمرک خیام زبرخان گفت: میزان صادرات نسبت به دوره‌های قبل افزایش نداشته و حتی کمتر شده است.

افزایش واردات و کاهش صادرات در گمرک خیام زبرخان

مصیب برجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون انواع کالا از قبیل کاشی، سرامیک، لبنیات، مواد شوینده و بهداشتی، میلگرد، شمش، آهن، سیم و کابل، بخاری، کولر، آبگرمکن، الیاف، پلی استر و خشکبار از گمرک خیام زبرخان به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، روسیه، دبی، سوریه و هند صادر شد.

رئیس گمرک زبرخان با بیان اینکه میزان صادرات نسبت به دوره قبل افزایش نداشته و حتی نسبت به دوره‌های گذشته کمتر شده است، ادامه داد: میزان واردات ماشین‌آلات، قطعات و مواد اولیه کارخانه‌های تولیدی منطقه که در انبار گمرک تخلیه و ترخیص شده یا در حال ترخیص‌ هستند، نسبت به دوره‌های قبل افز ایش داشته است.

وی با تاکید بر این مطلب که وجود انبار و رویه واردات در گمرک خیام کمک بزرگی به واحدهای تولیدی کرده است، ابراز کرد: هدف گمرک کمک به واحدهای تولیدی است زیرا تولید سبب رونق بازار، ایجاد بستر مناسب و کمک به واحدهای تولیدی برای صادرات محصولات خود با کمترین هزینه و حداقل زمان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول