اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کشف ۱۱۷ میلیون ریال اسکناس تقلبی در شهرستان آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از کشف 117 میلیون ریال اسکناس تقلبی در بخش بشاریات و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

کشف ۱۱۷ میلیون ریال اسکناس تقلبی در شهرستان آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ بهروز لامعی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان بخش بشاریات به یگان انتظامی و بیانات وی مبنی بر حضور فردی مشکوک در شهر خاکعلی و احتمال اعمال مجرمانه توسط وی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مشخصات دقیق از فرد مذکور به سطح شهر اعزام شده و با استفاده از شگردهای پلیسی متهم را که در حال خرید اقلام از یک واحد صنفی بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: به منظور رعایت حقوق شهروندی و حفظ شان فرد مورد نظر، ماموران به صورت نامحسوس متهم را تحت نظر داشتند، که در حین پرداخت وجه به فروشنده، متوجه شدند وی از اسکناس های تقلبی استفاده کرده و قصد کلاهبرداری دارد.

سرهنگ لامعی با اشاره به اینکه متهم بلافاصله توسط ماموران دستگیر شده و در بازدید از وی 117 میلیون ریال اسکناس تقلبی کشف شد، از احساس مسئولیت و ورود به موقع شهروندی که موجب اطلاع رسانی این موضوع به پلیس شده بود تقدیر کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول