اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

پرداخت کمک هزینه درمان سرطان به ۱۸ هزار مبتلا

مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد گفت: تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۶ بیمار نیازمند مبتلا به سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان در سراسر کشور کمک‌هزینه درمان پرداخت شده است.

پرداخت کمک هزینه درمان سرطان به ۱۸ هزار مبتلا

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، علی پزشکی، مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به کمک‌هزینه درمان به بیماران سخت‌درمان و مبتلا به سرطان اشاره و اظهار کرد: تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۶ بیمار نیازمند مبتلا به سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان در سراسر کشور کمک‌هزینه درمان پرداخت شده است.

مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد با تاکید بر حمایت از بیماران سخت‌درمان در تمامی استان‌های کشور گفت: استان‌های تهران، البرز، لرستان و مازندران بیشترین سهم را از این کمک‌هزینه‌ها داشته‌اند و در هر یک از این استان‌ها به ترتیب یک‌هزار و ۴۷۵، ۶۲۴، ۶۱۸ و ۶۰۳ فقره کمک‌هزینه درمان به مشمولان پرداخت شده است.

پزشکی تاکید کرد: حوزه سلامت یکی از ماموریت‌ها و محورهای سه‌گانه فعالیت‌های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است و تاکنون اقدامات و پویش‌های متفاوت و متنوعی از جمله غربالگری‌های ساختار قامتی، پوسیدگی دندان و تنبلی چشم برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم، اجرای طرح مثبت حرکت ۱ و ۲ (اهدای تجهیزات توانبخشی به افراد دارای معلولیت)، مناسب‌سازی مسکن افراد دارای معلولیت، استعدادیابی ورزشی کودکان و نوجوانان مناطق کمتر برخوردار، تجهیز مراکز درمانی محلات محروم، حمایت از کاشت حلزون برای کودکان کم‌تر برخوردار ناشنوا و ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار و شیرخواران با هدف تامین سلامت عمومی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور طراحی و عملیاتی شده است. پزشکی در پایان تاکید کرد: کمک‌های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بیماران سخت‌درمان و مبتلا به سرطان افزایش می‌یابد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول