اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ماجرای ممنوعیت بنرهای ترحیم از شایعه تا واقعیت!

روز گذشته شهرداری ایلام با نصب بنر در سطح شهر با عنوان نامه دادستان عمومی و انقلاب شهر ایلام، نصب هر گونه بنر ترحیم با مضمون حلالم کنیدرا ممنوع اعلام کرد، خبری که دادستانی آن را تکذیب کرده است.

ماجرای ممنوعیت بنرهای ترحیم از شایعه تا واقعیت!

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سال ۹۹ شهرداری ایلام نصب بنر و هرگونه اطلاعیه با عنوان حلالم کنید را ممنوع کرده بود که همان زمان خبرساز شد و با واکنش های مختلفی همراه بود.

اما این موضوع این روزها در رسانه های کشوری و توسط کابران شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود و شهرداری نیز پاسخ روشنی نداشته است در عین حال با پیگیری موضوع از طرف خبرگزاری فارس، شهرداری از مصوبه خود عقب‌نشینی کرده است.

 

 

" این نامه وجود خارجی ندارد و آن شماره نامه واقعی نیست" این را دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام بخشنده می‌گوید و می‌افزاید: این امر مصوبه کمیته پیشگیری از خودکشی دانشگاه علوم پزشکی بوده که مجری آن دادستانی نبوده و دادستان دستور جمع‌آوری بنرها را نداده است.

با توجه به شرایط بغرنج مالی شهرداری و منفعت مالی شهرداری ایلام از نصب بنرها و آگهی های ترحیم، اینک مشخص نیست چه کسی یا کسانی و با چه هدفی، پشت پرده‌ این موضوع هستند که دوباره "پس از سه سال آنهم با انتساب به دادستانی، نصب بنرها را ممنوع کرده اند".

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول