اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هر گونه تعرض به پلیس با پاسخ شدید دستگاه قضایی مواجه می شود

دادستان شهرستان میناب با بیان اینکه قانون بکار گیری از سلاح برای دفاع از جان پلیس استفاده می شود، گفت: هر گونه تعرض به پلیس با پاسخ شدید دستگاه قضایی مواجه می شود.

هر گونه تعرض به پلیس با پاسخ شدید دستگاه قضایی مواجه می شود

ابراهیم طاهری دادستان عمومی شهرستان میناب در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید پلیس راه میناب _جاسک ستوان سوم جاسم حسینیان در گفتگو با خبرنگار فارس در میناب ضمن تبریک وتسلیت این شهید مدافع وطن اظهار داشت: پس از وقوع این جرم بلا فاصله متهم دستگیر شد که اکنون تحت نظر نیز است. 

وی افزود: برای این پرونده بازپرس ویژه تشکیل شده است که پس از تحقیقات ویژه رای عادلانه برابر قانون برای متهم صادر می شود. 

دادستان عمومی شهرستان میناب گفت: دیگر از این پس تعرض به کارکنان پلیس به هیچ وجه قابل پذیرش نیست  و برابر قانون با متخلفان بر خورد جدی خواهد شد. 

طاهری عنوان کرد: قانون بکار گیری سلاح برای پلیس این اجازه را داده است که از خود دفاع کند که شاید تا کنون بدرستی آنطور که باید اجرا شود اجرا نشده است. 

وی با بیان اینکه اکنون پس از این اتفاق به اجرای این قانون تاکید شده است گفت: هرگونه تعرض به پلیس از طرف فراجا ودستگاه قضایی با شدیدترین روش ممکن پاسخ داده می شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول