اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس تا پایان سال تکمیل می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز جامع سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس تا‌ پایان امسال تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.

مرکز غربالگری سرطان گنبدکاووس تا پایان سال تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سعید گل‌فیروزی عصر امروز در بازدید از مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) اظهارکرد: فضای فیزیکی مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب در دو طبقه با زیربنای هزارو ۴۰۰ مترمربع  شامل مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب با ۳۱ تخت مراقبت‌های ویژه توسط رئیس مجمع خیرین استان گلستان احداث و به بهره‌برداری کامل رسیده‌است.

وی تصریح کرد: با توافقات انجام شده با این نیکوکار گنبدی و دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار شد بخشی از تجهیزات و تاسیسات این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان و بخش دیگر توسط مجمع خیرین گلستان تجهیز شود و پیش‌بینی می‌شود تجهیز و تاسیسات تکمیلی این مرکز با حدود ۲۵ میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

* خدمات جراحی قلب و غربالگری انواع سرطان در بیمارستان پیامبر اعظم(ص)

رئیس مجمع خیرین گلستان گفت: عملیات اجرایی مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) در سال ۹۸ آغاز شد و تعهدات بنده در قالب تعهدات خیر ظرف مدت حدود ۶۰ روز به انجام رسید.

محمد شهرکی گفت:کنسول‌های تخت‌های ویژه در طبقه فوقانی مربوط آنژیوگرافی و احداث  با هدف ارائه خدمت بهتر و سریعتر به بیماران ظرف مدت دو ماه به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: امید داریم امروز با توافقات انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی گلستان بتوانیم تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از آن برای ارائه خدمت بهتر به بیماران سرطانی و ناراحتی‌های قلبی باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول