اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری ۱۰ نفر از متهمین قاچاق کالا و ارز در شهریار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از شناسایی تعدادی انبار نگهداری و کالاهای قاچاق و دستگیری ۱۰ نفر خبر داد.

دستگیری ۱۰ نفر از متهمین قاچاق کالا و ارز در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از پیرو تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین نام گذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار است.

 وی گفت: در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان در یک ماه گذشته این دادستانی اقدام به صدور دستورات قضایی جدی منتهی به کشف انواع کالاهای قاچاق و احتکار شده کرده است. 

دادستان شهریار افزود: در این رابطه با شناسایی تعدادی انبار و محل نگهداری کالاهای قاچاق ۱۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد خوراکی ، ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت، ۱۵ هزار قلم روشور ،۲۰۰۰ کیلوگرم کاپوچینو ، ده کارتن دستگاه دوخت ، ۴۸۰ کیلوگرم انواع خشکبار ، ۲ هزار و ۷۳۰ قلم انواع لوزام آرایشی و بهداشتی، پنج عدد دستگاه تجهیزات پزشکی، توقیف ۶ دستگاه خودرو در مجموع به ارزش چهار میلیارد و صد و هشتاد میلیون تومان کشف شد.

محمدی ادامه داد: ۱۰ نفر از متهمین که در بحث قاچاق کالا در سطح شهرستان شهریار اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند، شناسایی و تحویل مرجع قانونی شدند. 
 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول