اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نهم دی ماه روز پیوند مردم و ولایت

پیوند و بیعت مردم با ولایت در تمام بزنگاه ها و مشکلات و تهدیدهای داخلی و خارجی رمز ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی است.

نهم دی ماه روز پیوند مردم و ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کمالی از مدرسان دانشگاه در هرمزگان و فعال رسانه ای در یادداشتی آورده:

در بحبوحه فتنه سال ۸۸ و تلاش دشمن در جبهه براندازی نرم شاهد حمایت همه جانبه دشمن از سران فتنه و آشوب های داخلی بود.

اگر نیم نگاهی به تاریخ قبل و پس از انقلاب اسلامی بیاندازیم از دوران سلسله قاجار تا پهلوی قطع و یقین حلقه مفقوده وجود یک رهبر و ولایت فقیه برای ایران اسلامی است.

 

ولایت فقیه از دیکتاتوری جلوگیری می کند و یک هدیه الهی برای ملت ما هست.

 اما پیوند و بیعت مردم با ولایت در تمام بزنگاه ها و مشکلات و تهدیدهای داخلی و خارجی رمز ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی است.

در اغتشاشات سال قبل نیز دشمن با به میدان آوردن تمام امکانات داخلی و خارجی اعم از سرویس های جاسوسی خود، صرف میلیاردها دلار، دول غربی به دنبال براندازی جمهوری اسلامی و تجزیه کشور بود اما با حضور و بصیرت مردم ایران اسلامی و بیعت با ولایت فقیه برگ دیگری از تاریخ مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به نمایش گذاشتند و تودهنی محکمی را به آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد کردند.

اما امروز نیز با صدور فرهنگ مقاومت انقلاب اسلامی همان طور که در ۸ سال دفاع مقدس به دنیا نشان داد و همچنین شجاعت شهدایی همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و تشکیل محور و مکتب مقاومت در خاورمیانه در لبنان ، عراق ، سوریه ، فلسطین و ... حماس و جهاد اسلامی در کنار مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و همان طور که رهبری فرمودند که هزینه مقاومت بسیارکمتر از هزینه تسلیم است.

عزت و عظمت و افتخار امروز جمهوری اسلامی مدیون ولایت و رهبری هستیم.

با گذشت ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فتنه هایی که اتفاق افتاد هر کدام می توانست مانند کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ باشد که با درایت و بصیرت ملت ولایتمدار ایران اسلامی در بیعت با رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری از تمام گردنه های تاریخی به سلامت عبور کرده است.

قطعا ادامه این راه برای ملت ایران نیز با درک بصیرت و تبعیت مستمر از رهبری میسر خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول