اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  هنر و رسانه

«بدل» علی مشهدی نوروز 1403 به شبکه سه می‌آید

داریوش سلیمی بازیگر سریال «بدل» گفت: ما این سریال را برای سیما فیلم تهیه می کنیم و این مجموعه احتمالا نوروز 1403 از شبکه سه سیما پخش شود.

«بدل» علی مشهدی  نوروز 1403 به شبکه سه می‌آید

داریوش سلیمی بازیگر سریال بدل در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره این مجموعه تلویزیونی که به کارگردانی علی مسعودی ساخته می شود، گفت: ما این سریال را برای سیمافیلم تهیه می‌کنیم و این مجموعه احتمالا نوروز ۱۴۰۳ از شبکه سه سیما پخش شود.

وی افزود: این کار هم مثل بقیه کارهای علی مسعودی یک تم طنز و یک سری پندهای اخلاقی دارد که مسعودی با شیوه خود این موارد را بیان می‌کند؛ بدل مثل بقیه کار‌های علی مشهدی کار خوبی است.

بازیگر بدل درباره کاراکتر خود بیان کرد: من در این سریال نقش نانوای محل را بازی کرده ام که یک کاراکتر خاص است. تاکنون چنین کاراکتری را بازی نکرده بودم و «بدل» یک تجربه جدید برای من به حساب می آید.

سلیمی در پاسخ به این سوال که چه زمانی فیلمبرداری این سریال به پایان می رسد گفت: فکر می کنم تا آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ فیلمبرداری بدل ادامه پیدا کند چون این سریال برخلاف سریال های نوروزی دیگر که معمولا ۱۳ قسمتی است، ۲۶ قسمت دارد. 

وی تصریح کرد: إن شاء الله تلویزیون با دورخیزی که کرده و برنامه هایی که در حال ساخت دارد و با رویکرد جدیدی که در پیش گرفته، باعث آشتی مردم با رسانه شود.

گفتنی است گروه تدوین سریال، همزمان با انجام فیلمبرداری این مجموعه نوروزی را تدوین می کنند.

در این سریال بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی ایفای نقش کرده اند.

لازم به ذکر است علی مسعودی معروف به علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخرخط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه دارد و همچنین نویسندگی سریال‌های «کوچه اقاقیا»، «سه دونگ سه دونگ»، «ساعت خوش» و «سه در چهار» را بر عهده داشته است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول