اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

نماینده خمینی شهر: تابوی انحصارخودرو باید شکسته شود

یکی از نمایندگان مجلس ضمن انتقاد از عملکرد خودروسازان گفت: رئیس مجلس دستور ویژه دهند تا تابوی انحصارخودرو شکسته شود.

نماینده خمینی شهر: تابوی انحصارخودرو باید شکسته شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری با اشاره به راه‌اندازی سامانه شفافیت آرا گفت: انصافاً این حرکت که به صورت داوطلبانه بود و یکی از پیگیری‌کنندگان آن شخص رئیس مجلس بود و به مرحله خوبی نیز رسیده و اکثریت نمایندگان به آن پیوسته‌اند.

وی در تذکری در خصوص شفافیت آراء گفت: قرار بود تمام آراء ما شفاف باشد.ولی بعضاً برخی از آراء به شکل شفاف منعکس نمی‌شود و لازم است این موضوع اصلاح شود. حتی آرای مربوط به بودجه نیز می‌تواند به صورت شفاف در معرض عموم قرار گیرد.

نماینده خمینی شهر همچنین در مورد وضعیت ثبت‌نام خودرو از سوی شرکت‌های خودروسازی گفت: در این زمینه ما قانون واردات خودرو را مصوب کردیم اما با بهانه و توجیه کمبود ارز و افزایش قیمت آن از واردات خودرو جلوگیری می‌شود که در این زمینه آیین‌نامه مربوطه نیز مشخص شده است.

نقد علی ادامه داد: در سامانه ایران خودرو و سایپا موعد تحویل خودرو زمستان ۱۴۰۲ قید شده ولی وقتی به سایت مراجعه می‌شود تاریخ دیگری قید شده است یا در زمینه قیمت خودرو در مواردی برخلاف قیمت اعلامی چیز دیگری اعلام شده است؛ در این زمینه تقاضا دارم که رئیس مجلس نسبت به این موضوع دستور ویژه دهند تا تابوی انحصار شکسته شود و اگر در واردات کاری انجام نمی‌شود حداقل موضوع نظارت و به صلابه کشیدن دو خودروساز داخلی به صورت ویژه پیگیری شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول