اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حضور جمعی از کارکنان شرکت نفت آغاجاری بر مزار شهید ابومهدی المهندس+عکس

در آستانه سالگرد شهادت سرداران مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تعدادی از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور در نجف اشرف بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس حاضر شدند.

حضور جمعی از کارکنان شرکت نفت آغاجاری بر مزار شهید ابومهدی المهندس+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ۹۰ نفر از  کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و تعدادی از همشهریان شهرستان امیدیه بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس در قبرستان وادی السلام  نجف اشرف حاضر و با آرمان‌های شهدای مقاومت میثاقی دوباره بستند.

در این مراسم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با اشاره به نقش سرداران جبهه مقاومت و نقش مرجعیت در شکست داعش، گسترش و پیشرفت‌های بی‌سابقه امروز جبهه مقاومت تا عمق سرزمین‌های اشغالی را محصول جانفشانی‌های سرداران شهید مقاومت شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و سیدرضی موسوی عنوان کرد.

در این آیین بزرگداشت، کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اهدای  2 هزار شاخه گل نرگس مزار شهید ابومهدی المهندس را آذین بستند.

در ادامه این آیین حاج میثم مطیعی و گروه‌های حماسه سرای ایرانی و عراقی به مدیحه‌سرایی پرداختند.

حضور کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به‌صورت خودجوش در قالب کاروان فرهنگی(من الحبیب الی الحبیب) با هماهنگی روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و موکب فرهنگی رسانه‌ای المناح حامل پیام و ارادت مردم خوزستان و شهر امیدیه شهر سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی به همرزم دیرینه‌اش ابومهدی المهندس بود.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول