اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

24 بانوی خوزستانی از کنگره بانوان تاثیر گذار معرفی می‌شوند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: کنگره بانوان تاثیرگذار هشت کارگروه دارد که از این تعداد 24 نفر از استان معرفی و در نهایت سه نفر را به عنوان برگزیده به دفتر بانوان معاونت زنان ریاست جمهوری معرفی خواهند شد.

24 بانوی خوزستانی از کنگره بانوان تاثیر گذار معرفی می‌شوند

مریم مراد اسکندری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، اظهار کرد: این کنگره جهت معرفی بانوان موفق و تاثیرگذاری است که علاوه بر نقش آفرینی موثر در ارتقاء هویت و اصالت خانواده در سایر فعالیت‌هاى دیگر موثر بوده و هیچگاه دست از تلاش برنداشته‌اند.

وی  با بیان اینکه این کنگره متشکل از هشت کارگروه فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاستگذاری و حکمرانی و ورزش، افزود: بانوان تاثیر گذار با ثبت نام در هر کدام از این کارگروه‌ها حوزه فعالیت و تاثیر گذاری خود را مشخص خواهند کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: هر کارگروه یک دبیر علمی دارد که این دبیر که این دبیر موظف است کارگروه‌های زیر مجموعه خود را در بخش شناسایی، تفکیک مدارک و اسناد همچنین داوری تشکیل دهد.

مراد اسکندری با بیان اینکه در نهایت از هشت کارگروه 24 نفر از استان معرفی خواهند شد، بیان کرد: هر کارگروه در نهایت سه نفر را به عنوان برگزیده انتخاب و به استان معرفی می‌کند که پس از تجلیل از این سه نفر در استان سپس به دفتر بانوان معاونت زنان ریاست جمهوری معرفی  و در نهایت از بین برگزیدن استان‌ها نفرات برتر انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به جمعیت بانوان استان، عنوان کرد: به منظور شناسایی زنان تاثیرگذار و استفاده از ظرفیت‌های آن در همه حوزه‌ها و مشاغل انتظار می‌رود همه بانوان در این کنگره ثبت نام کنند.

مراد اسکندری با بیان اینکه نفر برتری که در سطح کشور معرفی می‌شود نشان برتر کارگروه را دریافت خواهد کرد، گفت: مشارکت زنان در این کنگره این فرصت را ایجاد خواهد کرد که یک جمعیت نخبگانی زنان شناخته شود و به استان معرفی و از این ظرفیت برای پر کردن خلاءهایی که در حوزه زنان وجود دارد استفاده  کنیم.

وی افزود: تا 13 دی فرصت ثبت نام است و بعد از این تاریخ کار داوری کارگروه آغاز خواهد شدف بعد از آن این کنگره ابتدا در استان‌ها و سپس کشوری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول