فراهم شدن زمینه آزادی ۲ زندانی زن در ایلام به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)
مدیرکل زندانهای ایلام گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، زمینه آزادی ۲ زندانی زن در ایلام فراهم شد.
جمشید اسکندری مدیرکل زندانهای استان ایلام، ظهر سهشنبه ۱۲ دیماه در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و مراسم گرامیداشت روز زن در بند نسوان برگزار شد و اهداء هدایایی به زندانیان توسط اداره کل انجام شد و با همکاری ستاد دیه (پرداخت بدهی مالی) و ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضائی زمینه آزادی ۲ زندانی زن استان ایلام نیز فراهم شد. وی افزود: سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، یکی از نمایههای اصلی برای دریافت الگوهای مناسب در سبک زندگی اسلامی است که با پیروی و الهامگیری از آن میتوان به رشد و تعالی دست یافت. مدیرکل زندانهای استان ایلام ادامه داد: در دین مبین اسلام زن در حیات و سعادت اجتماعی جایگاه ویژهای دارد و زن را در بالاترین درجاتی که برای انسان ممکن است کسب شود، معرفی میکند و از زنان نمونه به عنوان الگو و اسوه برای بشریت یاد میکند. به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پیش از این و با همکاری ستاد دیه و به مناسبت ایام فاطمیه (س)، یکی از زندانیان زن جرایم غیرعمد با حضور رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندانهای استان ایلام از زندان آزاد شد. پایان پیام /
14:19 - 12 دی 1402