اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شهید سلیمانی، صهیونیست را به ذلت و خواری کشاند

استاندار لرستان گفت: در آستانه شهادت علمدار نهضت مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، علمداری که صهیونیست را به ذلت و خواری کشاند.

شهید سلیمانی، صهیونیست را به ذلت و خواری کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در یادواره ۵۰۰ شهید نظم و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در آستانه شهادت علمدار نهضت مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، علمداری که صهیونیست را به ذلت و خواری کشاند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تبدیل به الگوی جهانی شده، انقلابی که بر تجهیزات نظامی تکیه نکرده، بلکه با مقاومت و توکل بر خدا بر دشمنان پیروز شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ایمان موثرتر و بالاتر از سلاح است، افزود: محور مقاومت یعنی محور اعتقاد و ایمان داشتن و این برگرفته از الگوی انقلاب اسلامی است.

زیویار، مکتب امام خمینی را مکتب هویت‌ساز دانست و افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) است که با دست خالی اما با ایمان توانست با همراهی ملت ایران به پیروزی برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول