اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

راه‌یابی ۱۲ ورزشکار معلول ایلامی به جشنواره کشوری « جام بلند همتان»

معاون توانبخشی بهزیستی ایلام گفت: تعداد ۱۲ ورزشکار معلول روستایی در جشنواره ورزشی بازی‌های بومی، محلی «جام بلند همتان» به مرحله کشوری راه یافتند.

راه‌یابی ۱۲ ورزشکار معلول ایلامی به جشنواره کشوری « جام بلند همتان»

صادق خزلی معاون توانبخشی بهزیستی ایلام، بامداد چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: مرحله نخست جشنواره ورزشی بازی‌های بومی، محلی « جام بلند همتان»، امسال ابتدا در شهرستان‌ها برگزار و سپس تیم‌های برتر شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: در مرحله استانی این جشنواره که ویژه افراد دارای معلولیت روستایی است، در مجموع ۵۰ ورزشکار زن و مرد روستایی در رشته‌هایی نظیر چوب‌کشی، دال پلان، یک قل دوقل و هفت سنگ با هم رقابت کردند.

معاون توانبخشی بهزیستی ایلام، ادامه داد: در پایان نیز گروه‌های برتر انتخاب و در مجموع ۱۲ نفر زن و مرد به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای ورزشی و ایجاد نشاط و شادابی بین افراد دارای معلولیت با همکاری دفتر تربیت‌بدنی و موسسه‌های توانبخشی تبسم سبز مانشت و مرکز توانبخشی بهار برگزار شد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول