اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای ۶۰ برنامه در دهه مقاومت در فیروزآباد

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد از اجرای ۶۰ عنوان برنامه در دهه مقاومت در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۶۰ برنامه در دهه مقاومت در فیروزآباد

سرهنگ محمد امین صباغیان مقدم در حاشیه برگزاری برنامه‌های دهه مقاومت در شهرستان فیروزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزآباد اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان یک شخصیت و سرمایه معنوی جهان اسلام به نسل جدید به عنوان یک الگو و اسطوره جسور و شجاع معرفی شود.

وی با بیان اینکه راه مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان جهاد تبیین و انجام کارها و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است، افزود: شهید قاسم سلیمانی با روحیه جهادی و مردم‌داری خود خدمات زیادی به ایران و محور مقاومت کرد و به واقع یاور مظلومان بود.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با تاکید بر اینکه در مکتب والای شهید سلیمانی شاخصه‌های انسانی چون ایستادگی، مقاومت، ظلم ستیزی، وفاق و همدلی، خدمت به مردم و بصیرت وجود دارد ادامه داد: در این دهه ۶۰ عنوان برنامه با موضوع شهید سلیمانی و با محوریت جوانان و نوجوانان در سطح حوزه‌ها، مساجد، ادارات، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

صباغیان مقدم اضافه کرد: در میان این ۶۰ برنامه ۵ برنامه شاخص نظیر اجتماع بزرگ دانش اموزان در میدان مرکزی پارک ولیعصر با بیش از دو هزار دانش‌آموز، برنامه ای در بخش میمند فیروزآباد با حضور یکی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و برنامه دیگری در مصلی نماز جمعه با حضور سردار اسدی صورت خواهد گرفت.

وی از اجتماع بزرگ قرآن و تلاوت قرآن در مسجد صاحب‌الزمان و نذر و کاشت ۲۰۰ اصله نهال از دیگر برنامه های شاخص این دهه عنوان کرد. 

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد همچنین در پایان تصریح کرد: مسابقات ورزشی، شب شعر، برگزاری نمایشگاه، برگزاری میز خدمت توسط فرمانداری با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری از دیگر برنامه‌های این دهه است که توسط اقشار مختلف برگزار خواهد شد.
پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول