اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

همه آزادگان عالم به شهید سلیمانی تأسی می کنند

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: دشمن به خاطر ترس از جایگاه شهید سلیمانی در قلوب ملت ستمدیده و آزاده دنیا و از روی استیصال و درماندگی اقدام به ترور ایشان کرد.

همه آزادگان عالم به شهید سلیمانی تأسی می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز با بیان این که شهادت سردارسلیمانی یک حادثه‌ تاریخی است و او قهرمان ملی ایران و نماد آزادگی در سراسر جهان است، افزود: فقدان وجود نازنینش هنوز بر سینه‌ها سنگینی می‌کند و تنها وعده صادقانه پروردگار در پیروزی نهاییِ مستضعفین و شور انتقام الهی است که عاشقان آرمان مقاومت را در غم فراقِ آن یار عزیز، نگاهبان است. 

به گفته سردار جاویدان، حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارزه با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود و او نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. شهید سلیمانی با عزم و اراده ای آهنین و ایمانی الهی، مخلصانه، مجاهدت کرد و رمز تعالی شخصیتی او نیز اخلاص در وجودش بود.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین اضافه کرد: شهید سلیمانی با سربلندی زندگی کرد و با افتخار، جان خود را فدای آرمان های نظام جمهوری اسلامی و امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران کرد و اکنون که آن عزیز به خداپیوسته و به شهادت رسیده است؛ در سرای آخرت در جوار رحمت الهی، جاوید و متنعم است و در قلوب مومنان و ارادتمندان، زنده و فراموش نشدنی است. 

سردار جاویدان بیان داشت: دشمن به خاطر ترس از همین جایگاه در قلوب ملت ستمدیده و آزاده دنیا و از روی استیصال و درماندگی اقدام به ترور ایشان کرد اما خون حاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز شد و او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام و سراسر دنیا در امروز و فردای تاریخ خواهد ماند.

وی گفت: انسجام ملی مردم ایران پس از شهادت شهید سلیمانی دوچندان شد و در حالی که دشمن فکر می کرد با شهادت او، راهش نیز خاموش می شود اما این مسیر پر نورتر از هر زمان دیگری با هزاران هزار مشتاق اندیشه و تفکر او ادامه یافته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان به جنایت تروریستی کرمان نیز اشاره و این اقدام مذبوحانه را نیز محکوم کرد و بیان داشت: پاسخ این جنایت را مردم با شور حسینی خویش ساعتی پس از این جنایت و با حضور باشکوه تر بر مزار شهید سلیمانی نشان دادند و دنیا دید که این راه، ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول