اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فعال دانشجویی: اطمینان داریم پاسخ ایران به تروریست‌ها قاطع و دندان‌شکن خواهد بود

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: مطمئن هستیم که پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به تروریست‌ها و حامیان آنها داده خواهد شد.

فعال دانشجویی: اطمینان داریم پاسخ ایران به تروریست‌ها قاطع و دندان‌شکن خواهد بود

شایان ترکمانی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: حادثه‌ تروریستی کرمان و شهادت چندین تن از هموطنان عزیزمان، آن هم در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم و فقدان عمار انقلاب، علامه مصباح یزدی(ره)، قلب آکنده از غم ما را سخت به درد آورد و امت اسلامی را سیاه‌پوش و عزادار این اتفاق تلخ نمود.

وی افزود: برهیچ کس پوشیده نیست که این عمل خبیث و شیطانی جز از دست به خون‌آلوده‌ شیطان بزرگ، آمریکا و هم‌دستان و نوچه‌هایش در منطقه و جهان برنمی‌آید و این هم بخاطر شکست‌های پی‌درپی‌ ایست که مقاومت و حاج قاسم سلیمانی عزیز در منطقه برای آنها رقم زده‌اند.

ترکمانی ادامه داد: این شیاطین خواسته‌اند با این وحشیگری تازه خود، کمی از زخم‌هایی که از پیکار با جبهه مقاومت و شهیدالقدس برداشته اند، را بپوشانند و با انحراف اذهان عمومی و تحریف و تخریب کمی برای بقای بیشتر خود زمان بخرند؛ ولی باید بدانند که این تخیل باطل است و در غرقابی که در آن بیشتر دست و پا می زنند سریع تر غرق و نابود می شود‌.

وی افزود: این کت‌ و شلواری‌های کراواتی‌ زده به ظاهر متشخص، بار دیگر حقیقت تروریست خود را نشان دادند و ثابت کردند که جنایت برای آنها حد و حدودی نمی‌شناسد و در طمع قدرت و مادیات، دست به هر جنایتی می‌زنند.

ترکمانی تاکید کرد: اما به فرموده امام انقلاب (ره) هر چه از ملت ما بکشید، آنها بیدارتر و هوشیارتر می شوند! به راستی که احمق‌ها، ملت شهیدپرور و عاشق شهادت ایران اسلامی عزیز را نشناخته‌اند که خیال باطل به خود راه داده‌اند و تصور می‌کنند، می‌توانند با جنایت و کشتار وحشیانه در کرمان یا هرجای دیگری این عاشقان ولایت را از مسیری که باقدرت می‌روند ذره‌ای منحرف کنند.

وی افزود: اشتباه نکنند، ما ملت امام حسینیم، ما بدنبال شهادت شب و روز جستجو می‌کنیم و هر که بخواهد جلوی این حرکت مقدس سینه‌سپر کند او را زیر پا له خواهیم کرد و این را ملت ایران در تاریخ بار ها و بار ها ثابت کرده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: به دشمنان انقلاب اسلامی علی‌الخصوص آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام می‌کنیم تا پای جان در راه ولایت ایستاده‌ایم و لحظه‌ای عقب نخواهیم نشست و تروریست‌ها و حامیان آنها بدانند که قطعا پاسخ قاطع و دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و همه بدانند که به وعده ی خدا بهای این خون‌های طیبه نابودی رژیم صهیونیستی از صفحه‌ روزگار خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول