افتتاح پروژه‌های سلامت محور در خدابنده با حضور وزیر بهداشت

پروژه‌های سلامت محور در شهرستان خدابنده با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام عین‌الهی، وزبر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به همراه رئیس‌جمهور به استان زنجان سفر کرده است، صبح امروز در مسیر خود به شهر زنجان با حضور در شهر سلطانیه ضمن ادای اخترام به مقام شانخ شهدا، از کلینیک تخصصی آزین شفامهر بازدید کرد. وی در ادامه با حضور در شهرستان خدابنده و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، ضمن بازدید از پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی، آزمایشگاه مرکزی، دستگاه سی‌تی اسکن ۱۶ اسلایس، ماموگرافی، رادیولوژی دیجیتال و خوابگاه مرکز آموزش بهورزی را افتتاح می‌کند. گفتنی است، حسین دین‌محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان و نمایندگان مردم سلطانیه و خدابنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و وزارتی، وزیر بهداشت را همراهی می‌کنند. پایان پیام/73004/ض
سلطانیه
11:25 - 16 دی 1402

2 بازنشر
79 بازدید



1 پاسخ