اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تابلوی نقاشی دیجیتال لشکر خوبان رونمایی می‌شود

دبیر دومین کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید خوزستان گفت: امروز از تابلو نقاشی دیجیتال شامل تصاویر تمام شهدای مدافع حرم استان خوزستان رونمایی خواهد شد.

تابلوی نقاشی دیجیتال لشکر خوبان رونمایی می‌شود

سردار علی‌مور دبیر دومین کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید خوزستان در خصوص آیین رونمایی تابلوی نقاشی دیجیتال لشکر خوبان که به استقبال از کنگره ملی شهدای خوزستان برگزار خواهد شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت هنرمندان استان خوزستان در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و سالگرد شهدای مدافع حرم استان خوزستان در عملیات‌های پیروزمندانه در سوریه همچون عملیات فتح شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا که به لطف خدا و به وسیله فرزندان خوزستان صورت گرفت از تابلو نقاشی دیجیتال شامل تصاویر تمام شهدای مدافع حرم استان خوزستان رونمایی خواهد شد.

وی افزود: محور این تابلو قدس شریف است که ان شاء الله حاصل خون این شهدای عزیز فتح و آزادی قدس خواهد بود.

دبیر دومین کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید خوزستان گفت: با توجه به اینکه اولین شهید مدافع حرم استان خوزستان، شهید سید مهدی موسوی بود پرچم فتح به دستان این شهید داده شده است یقین داریم که شهیدان زنده‌اند و ان شاء الله با یاری آنان فتح و آزادسازی قدس شریف نزدیک خواهد بود.

وی ادامه داد: از همه خانواده معزز شهدا و رزمندگان مدافع حرم برای شرکت در این برنامه که امروز یکشنبه ۱۷ اسفند ساعت ۱۵ در محل سالن جلسات هتل نیشکر اهواز برگزار خواهد شد دعوت شده است و از حضور همه علاقه مندان مدافعان حرم نیز دعوت به عمل می‌آید.

به گفته علی‌پور در پایان برنامه به همه خانواده های معزز شهدا این تابلو اهدا خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول