اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره تبریزنگار

همزمان با آیین اختتامیه دومین رویداد رسانه‌ای تبریز نگار، نفرات برتر این رویداد رسانه‌ای اعلام شدند.

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره تبریزنگار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دومین رویداد رسانه ای تبریزنگار که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همراهی روابط عمومی و بین الملل شهردار و شورای اسلامی شهر برگزار شد، در سه محور "شهریار و تبریز"، "شاهدان شیدایی" و "شهر و مدرسه" پذیرای آثار اصحاب رسانه بود و در هر بخش نفرات برتر و تقدیری خود را معرفی کرد.

نفرات برتر این رویداد رسانه‌ای به تفکیک هر بخش، به این شرح است:

در بخش "شهریار و تبریز"

در بخش مکتوب، از مریم عباسی(خبرگزاری فارس)، زهرا ناصران(تابان خبر)، پرویز بابایی(خبرگزاری ایرنا)، امین خوانگر (تبریز بیدار) مورد تقدیر قرار گرفتند و به عنوان برگزیده این بخش، معصومه درخشان( خبرگزاری فارس) و فرشید باغشمال (خبرگزاری فارس) تجلیل شدند.

در بخش گزارش تصویری "شهریار و تبریز، نیز از سعید صادقی(خبرگزاری ایسنا) و در بخش چند رسانه ای از احد یگانه(شبکه جهانی سحر) به عنوان نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

در بخش "شهر و مدرسه"، این رویداد و در بخش مکتوب آن، از مهری هاشم زاده(خبرگزاری ایکنا) ، سمیه گل محمدی(جارچی آذربایجان)، سیدامیر هاشمی (سازه خبر) به عنوان نفرات شایسته تقدیر و حامد عاطفی فر(مهد تمدن) و جواد آهنگری ( خبرگزاری فارس) به عنوان برگزیده معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

در بخش گزارش تصویری "شهر و مدرسه" نیز از مینا نوعی(خبرگزاری مهر) به عنوان برگزیده این بخش تجلیل به عمل آمد.

در بخش "شاهدان شیدایی"، در بخش مکتوب، از فایزه قره پور(خبرگزاری ایسنا)، الهه مهدوی(تبریز بیدار)، و محمدرضا اخگرگداز( نصر نیوز ) شایسته تقدیر شناخته شدند و برگزیده این بخش  کتایون حمیدی (خبرگزاری فارس) و ابوالفضل حمامی (خبرگزاری ایمنا) مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش گزارش تصویری "شاهدان شیدایی" نیز، از پینار رحیمی (عصر تبریز) و خلیل غلامی (مظفریه) تقدیر شدند و عطا داداشی (خبرگزاری فارس) به عنوان نفر برگزیده معرفی شدند.

در بخش چند رسانه ای، از رضا یاوران (شمس نیوز) به عنوان نفر برگزیده تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/60027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول