اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

عظمت و برکت انقلاب اسلامی در دهه فجر تبیین شود

نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گفت: عظمت و برکت انقلاب اسلامی باید در دهه فجر تشریح و تبیین شود.

عظمت و برکت انقلاب اسلامی در دهه فجر تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر امروز در جمع اعضای ستاد عالی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با تسلیت اقدام تروریستی در کرمان اظهار کرد: مسؤولان نهادهای امنیتی و قضایی پیگیری‌ها و مجازات خاص خودشان را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید کسانی بتوانند تبیین خوبی داشته و از اطلاعات کافی برخوردار باشند، اضافه کرد: باید دستاوردهای انقلاب همچون شناورهای بسیار غول پیکر و مهم که صفر تا صدش در دریای خزر و خلیج فارس با نیروهای خودمان است و همچنین ماهواره‌هایی که ساخته شده و موفقیت‌ها در جنگ سایبری در مقابل دشمنی که ۲۰۰ سال از نظر علم، مهارت و فناوری از ما جلوتر بوده است، تبیین شود.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه واقعا می‌توانیم از پس این جنگ بر بیائیم البته نیاز به تجهیزات و مهارت‌های خاص دارد، تصریح کرد: امیدواریم بعد از یوم‌الله ۲۲ بهمن، یوم‌الله دیگری با حضور چشمگیر مردم در انتخابات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری بر همه ما فرض است، یوم‌الله را به یکدیگر متذکر شویم و این تذکر هم به حوزه عمومی در قالب راهپیمایی و سخنرانی و هم در مقابل جامعه هدف‌های خاص همچون مدارس و دانشگاه‌ها برمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه اگر دهه فجر فقط به راهپیمایی ۲۲ بهمن اکتفا شود، در حقش جفا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: هر روز باید برنامه‌های خاصی به‌ویژه جهاد تبیین در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها داشته باشیم.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: همچنین این برنامه‌های تبیینی باید در زندان‌ها هم دنبال شود؛ چرا که افراد فریب خورده در زندان‌ها هستند و اینها در یک محرومیت اطلاعاتی به سر می‌برند و باید همه مسائل برایش تشریح شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول