اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعزام کشتی‌گیر همدانی به مسابقات اوپن کرواسی

سرپرست هیات کشتی استان همدان از اعزام کشتی‌گیر همدانی به مسابقات اوپن زاگرب در کرواسی خبر داد.

اعزام کشتی‌گیر همدانی به مسابقات اوپن کرواسی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار ولی بهاریان ظهر امروز با حضور در اداره ورزش و جوانان ملایر و در جمع مربیان، قهرمانان، داوران و پیشکسوتان کشتی در سالن ورزش و جوانان، ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان و گرامیداشت یاد و خاطره سردارسلیمانی، اظهار کرد: چیزی که سردار را محبوب دلها کرد، جدا از تمام ویژگی‌های بارز این بزرگ‌مرد، اخلاق برجسته او بود.

وی گفت: اخلاق از قدیم در بین اهالی کشتی وجود داشته و خیلی از رزمندگان حاضر در جبهه حق علیه باطل و به‌خصوص شهدای والامقام، کشتی‌گیران اخلاق‌مداری بودند که این برای ما موضوعی مهم و مایه مباهات است.

سرپرست هیات کشتی همدان تصریح کرد: اختلاف نظر در تمام گروه‌ها و جریان‌ها وجود دارد اما مهم این است که با تکیه بر اخلاق، اختلافات جزئی را کنار زده و به فکر ارتقا و رشد ورزشی باشیم که خانواده‌ها با هزار امید و آرزو فرزندان خود را رهسپار این رشته می‌کنند.

وی پیشکسوتان را سرمایه بزرگ کشتی دانست و خاطرنشان کرد: ملایر قهرمانان و پیشکسوتان ارزنده‌ای همچون گودرزی و مصطفی‌جوکار دارد که در کشور حرف برای گفتن دارند و با تکیه بر دانش، اخلاق و تجارب گرانبهای این عزیزان می‌توان به خلق روزهای روشن امیدوار بود.

بهاریان ادامه داد: با خدای خود عهد بسته‌ایم در مسئولیت فعلی، با تمام توان پای کار مردم و بچه‌های این آب و خاک باشیم و در این راه به کمک فرد فرد اهالی کشتی استان نیاز داریم تا بتوانیم بار ورزش اول استان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های کشتی استان خاطرنشان کرد: هادی وفایی‌پور دلاور شایسته استان دیشب همراه تیم ملی کشتی آزاد به مسابقات اوپن زاگرب اعزام شد تا در صورت درخشش در این مسابقات، به ادامه راه برای رسیدن به المپیک امیدوار باشد.

در این دیدار «علیرضا کرمی» دبیر هیات کشتی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در طول یک ماه اخیر ارائه داد و از مربیان سازنده و پیشکسوتان ملایر خواست با تعامل و ارتباط صمیمانه، موجبات رشد بیشتر این رشته قهرمان‌پرور را ایجاد کنند. 

همچنین حاضرین در این نشست، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون کشتی ملایر پرداختند.

در این نشست نامدارانی چون گودرزی، مصطفی‌جوکار، لطیفی، روزبهانی و... حضور داشتند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول