اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اجرای طرحی برای اثرگذاری سیاسی و اجتماعی دانش آموزان

دبیر قرارگاه دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح میدان ۱۴۰۲، شناسایی دانش اموز مستعد و اثرگذاری سیاسی و اجتماعی است، گفت: در این طرح دانش آموزان در عرصه سیاسی فعال‌تر خواهند بود.

اجرای طرحی برای اثرگذاری سیاسی و اجتماعی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، نشست طرح میدان ۱۴۰۲ با موضوع "بزرگترین عملیات میدانی جهاد تبیین دانش آموزان استان" امروز با حضور مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی و مسئولین قرارگاه دانش اموزی در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

فروغ الزمان چمن زاری دبیر قرارگاه دانش آموزی دختران استان خراسان رضوی اظهار کرد: طرح میدان ۱۴۰۲ با حضور دانش آموزان برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه در این طرح از استعداد و ظرفیت دانش اموزان استفاده می بریم، افزود: آنچه در اهداف تشکل ها مطرح است، شبکه سازی دانش آموزان و نگرش به آینده است.

چمن زاری افزود: جوایز مختلف در این طرح در نظر گرفته شده و از ۴۷ دانش آموز برتر تقدیر می شود‌ . همچنین تجلیل از ۴۷ مدرسه برتر در استان خراسان رضوی‌ و ۴۷ خانواده نیز در این طرح در نظر گرفته شده است.

وی شناسایی دانش آموز توانمند و مستعد و اثرگذار سیاسی و اجتماعی را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: یک دانش اموز در خانواده اثرگذار است و اگر در فضای مجازی نیز حضور پر رنگی داشته باشد نیز بسیار ثمر بخش است. 

چمن زاری آموزش و شبکه سازی با هدف ورود به عرصه جهاد تبیین را از دیگر اهداف طرح میدان ۱۴۰۲ دانست و افزود: در این طرح دانش آموزان در عرصه سیاسی فعال‌تر خواهند بود و با آنچه واقعیت است و آنچه دشمن به ما نشان می دهد آگاه تر می شوند. 

دبیر قرارگاه دانش آموزی با خاطر نشان کردن اینکه این طرح باعث افزایش شور و نشاط در فضای مدرسه می شود، اظهار کرد: مخاطب این طرح دانش اموزان متوسطه اول و دوم هستند و فضای اجرای آن کلاس، خانواده، محله، مسجد و فضای مجازی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول