آخرین وضعیت مصدومان انفجار فردیس در مراکز درمانی

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: ۵۳ مصدوم شب گذشته در بیمارستان بستری بودند که تعدادی خوشبختانه مرخص شدند و در حال حاضر ۱۳ نفر بستری هستند.
احمد مهدوی، رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص حادثه آتش سوزی کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی سیمین دشت، گفت: ساعت ۱۵:۱۰ اعلام کردند، انفجار و آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک سیمین دشت اتفاق افتاده و بلافاصله تیم‌ها با توان تمام به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: ۱۶ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد به محل حادثه اعزام شدند که خوشبختانه نیازی به بالگرد نبود.  مهدوی با بیان اینکه امدادرسانی به خوبی انجام شد، ادامه داد: اکثر بیماران به بیمارستان شهید سلیمانی فردیس و تعدادی به بیمارستان شهریار منتقل شدند. وی با اشاره به اینکه حادثه انفجار تاکنون فوتی نشده است، بیان کرد: ۵۳مصدوم شب گذشته در بیمارستان بستری بودند که تعدادی خوشبختانه مرخص شدند و در حال حاضر ۱۳ نفر بستری هستند. پایان پیام/
سوختگی
15:45 - 20 دی 1402

2 بازنشر
63 بازدید



1 پاسخ