اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نجات ۲۰ نفر در حادثه آتش‌سوزی ساختمان سلمان فارسی ساری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: ۲۰ نفر در حادثه حریق در واحدمسکونی خیابان سلمان فارسی ساری نجات یافتند که یکی از مصدومان از ماموران آتش‌نشانی بوده است.

نجات ۲۰ نفر در حادثه آتش‌سوزی ساختمان سلمان فارسی ساری

علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری درباره وقوع حریق در واحدمسکونی ۸ طبقه در ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: حریق در ساختمان هشت طبقه در میدان سلمان فارسی ساری رخ داد.

وی با اشاره به اینکه حریق از واحد سوپر مارکت شروع شد، افزود: با تلاش ماموران آتش‌نشانی از سرایت آتش به واحدهای مسکونی و تجاری جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از ماموران آتش‌نشانی مصدوم شد، تصریح کرد: همچنین ۱۹ نفر از ساکنان واحد مسکونی که در طبقات حبس شده بودند، نجات یافتند.

دومیرکلایی با اعلام اینکه آتش به طبقه اول و دوم این واحد مسکونی خسارت وارد کرد: یادآور شد: بقیه طبقات دچار دودگرفتگی شد.

وی با تاکید بر اینکه علت حریق مشخص نیست، یادآور شد: این موضوع مستلزم بررسی کارشناسی است.

به گزارش فارس،  ۹ دی ماه امسال حریق به پاساژ سعدی خیابان قارن ساری خسارت وارد کرد که در این حادثه۲۲ نفر نجات یافتند و یک خانم مسن هم مصدوم شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول