اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی ۶۵ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در طرح شهید عرب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح شهید علی عرب با هدف تعمیرات سرمایشی و گرمایشی در مدارس استان خبر داد.

تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی ۶۵ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در طرح شهید عرب

به گزارش فارس از یاسوج، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: قرارگاه عدالت تربیتی با هدف استفاده از توان و ظرفیت دستگاههای عضو در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در طرح شهید عرب در فاز اول تعمیر و بهسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی۶۵ مدرسه در استان انجام می‌گیرد گفت: انتظار می‌رود با توجه به گستردگی و پراکندگی مدارس آموزش و پرورش دستگاههای عضو از ظرفیت‌های موجود خویش برای رفع مشکلات گرمایشی مدارس استفاده کنند

 محمد رضا عامریان مسئول اجرا و پیگیری طرح شهید عرب در وزارت آموزش وپرورش در وبینار با این جلسه گفت: ساز مان نوسازی و تجهیزمدارس پس از اعلام قرارگاه جهادی وعدالت تربیتی می بایست لوازم و قطعات مورد نیازبرای تعمیرات رابه مدارس هدف تحویل نماید. مدارس نیز با کمک گروههای جهادی تخصصی وخیرین و اولیاء مربیان نسبت به تعویض ونگهداری از تجهیزات اقدام نمایند.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر نیز در این جلسه گفت: در طرح شهید عرب با همکاری دستگاههای عضو مدارسی که نیاز به تعمیرو بهسازی سیستم گرمایشی و سر مایشی دارند شناسایی و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام خواهد شد.

ابراهیم رستار افزود: هدف طرح بهینه سازی وتعمیرات لوازم گر مایشی و سر مایشی معیوب در مدارس وباز گشت مجدد آنها به چرخه فعالیت و همچنین ترویج وتعمیق فرهنگ و روحیه تعامل،همکاری،مسئولیت اجتماعی و کار و تلاش و حرکت‌های جهادی در میان دانش آموزان وهمکاران است.

در این جلسه که به منظوربرنامه‌ریزی بهتر، دقیق تر و طراحی برنامه‌های عدالت محور برگزار شد در مرحله اول 5 منطقه کم برخوردار دیشموک ، لوداب . پیچاپ باشت ، عشایر ، مارگون و مناطق حاشیه ای شهر یاسوج جهت اجرای این طرح معرفی شدند.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول